tirsdag 1. mars 2022

Foredrag med Harald Solfjeld - 17. mars kl 18:30

 

Foredrag

«LEVE EN DRØM – REISE MED VIND»

  Av Harald Solfjeld

 



Da jeg ble pensjonist i 2010 seilte jeg ut fra Kilsund med «Ilanga», en 39 fot seilbåt. Målet med turen var å møte andre folk og kulturer.

I løpet av de 7,5 år turen varte besøkte jeg 34 land og 13 stater i USA. Jeg seilte blant isflak både langs kysten av Grønland i nord og i Patagonia i sør, mellom palmeøyer i Stillehavet og Karibien, og på kanaler og elver tvers gjennom det Nord-Amerikanske kontinentet. Tilsammen tilbakela jeg en distanse som tilsvarer mer enn to ganger rundt ekvator.  Turen endte med et dramatisk forlis i Stillehavet.

Harald tar dere gjennom den opplevelsesrike turen med ca. 200 bilder og gode historier

Sted: Klubbhuset (Skolen)

Tid: Torsdag 17. mars kl. 18:30

Inngang: 100 kr (inkludert kake, kaffe & drikke)

Hjertelig Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar