Bryllup, dåp, konfirmasjon, begravelse, fødselsdagsfester, karneval og kurs
er bare noen eksempler på arrangement som disse lokalene er egnet til.
Leieinntektene brukes for å drifte og vedlikeholde lokalene.
Klubbhuset
- Plass til 100
- Dekketøy til 100
- Kjøkken
- Toalett (3 derav 1 Handikapp toalett)
- Garderobe
- Lydanlegg
- Projektor
- Wi-Fi
- Stor parkeringsplass
- Inkludert vask
Utleie leieinstruks for Klubbhuset finner du lenger ned på denne siden
- Plass til 50
- Dekketøy til 50
- Kjøkken
- Toalett (i gangen)
- Stor parkeringsplass
- Inkludert vask
Utleieinstruks for Lokalet finner du nedenfor på denne siden.
Kontakt
Karin Margareth Fiane, 950 33 195. E-mail: karin.m.fiane@gmail.com
______________________________________________________________________________
Kjøkkenet:
Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp
All oppvask vaskes rent via oppvaskkummen
Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming
Kaffekanner skylles i oppvaskkummen
Kaffetraktere m/utstyr rengjøres
Komfyren gjøres ren
Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
Kjøleskapet ryddes og vaskes
Utstyr som ødelegges skal rapporteres
Salen:
Ikke hiv eller strø pulver ut på dansegulv
Vask av bordene etter bruk.
Fei golvene og sett stoler og bord på plass på trallene
Sørg for at vinduene er lukket når en forlater lokalet
Lås alle 3 ytterdørene (inngangsdør+ bakside+ HC-toalett)
Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid
Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:
Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.
Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester
Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden ved gangdøra.
Tider:
Arrangementer i Klubbhuset skal være avsluttet senest kl. 02:00
Klubbhuset skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)
Ansvar:
Leietager må være over 25 år.
- Leietager skal selv være til stede på arrangementet. Det er ikke
anledning til framleie
- Ved ulike fester vil det i tillegg være krav om 3 vakter over 25 år.
Navn og telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkke
Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell skader som måtte påføres hus og inventar
Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura
__________________________________________________________________________
(Laget Kretslokale)
Kjøkkenet:
Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp
All oppvask vaskes rent via oppvaskkummen
Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming
Kaffekanner skylles i oppvaskkummen
Kaffetraktere m/utstyr rengjøres
Komfyren gjøres ren
Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
Kjøleskapet ryddes, vaskes skrus av og dør settes åpen
Utstyr som ødelegges skal rapporteres
Salen:
Ikke hiv eller strø pulver ut på dansegulv
Vask av bordene etter bruk
Fei golvene
Stolene stables og settes inntil vegg
Sørg for at vinduene er lukket og haspene ordentlig på når en forlater lokalet
Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid
Varmeovner skal ikke røres. Termostatene er innstilt
Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:
Dørene i andre etasje skal være lukket
Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.
Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester
Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden ved gangdøra.
Trappen feies
Tider:
Arrangementer på Lokalet skal være avsluttet senest kl. 02:00
Lokalet skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)
Ansvar:
Leietager må være over 25 år.
- Leietager skal selv være til stede på arrangementet. Det er ikke
anledning til framleie
- Ved ulike fester vil det i tillegg være krav om 2 vakter over 25 år.
Navn og telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkke
Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell skader som måtte påføres hus og inventar
Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura