Utleie Klubbhus & Lokalet




Velkommen til selskapslokalene i Laget

Kurs – Konfirmasjon – Jubileum – Møter – Bryllup – Fest

I Laget er det to selskapslokaler som kan benyttes til mange ulike arrangement.
Bryllup, dåp, konfirmasjon, begravelse, fødselsdagsfester, karneval og kurs
er bare noen eksempler på arrangement som disse lokalene er egnet til.
Leieinntektene brukes for å drifte og vedlikeholde lokalene.
Tvedestrand 13,4 km - Gjeving 8,4 km - Risør 13,4 km - Hope 5,8 km

Klubbhuset

Klubbhuset var tidligere Laget skole. Lokalet er oppgraderes kontinuerlig. Det siste er ny varmtvannstank, tiltak for bedret akustikk sliping og boning av gulv.

  • Plass til 100
  • Dekketøy til 100
  • Kjøkken
  • Toalett (3 derav 1 Handikapp toalett)
  • Garderobe
  • Lydanlegg
  • Projektor
  • Wi-Fi
  • Stor parkeringsplass
  • Inkludert vask
Leiepris:  3000,-* med vask 
Utleie leieinstruks for Klubbhuset finner du lenger ned på denne siden


Lokalet
Lokalet i Laget er de siste årene oppgradert med nytt tak, ny frostsikker vannforsyning, ny inngangsdør, generell oppussing innvendig samt sliping og boning av gulv.




  • Plass til 50
  • Dekketøy til 50
  • Kjøkken
  • Toalett (i gangen)
  • Stor parkeringsplass
  • Inkludert vask
Leiepris:  2000,-** med vask 
Utleieinstruks for Lokalet finner du nedenfor på denne siden.


Kontakt
Karin Margareth Fiane, 950 33 195. E-mail: karin.m.fiane@gmail.com

* Medlemmer av Idrettslaget får 10 % rabatt ved leie av Klubbhuset (Skolen). For barnebursdag (opp til 16 år) i ukedager (man - tor) får medlemmer 50 % rabatt.

** For barnebursdag (opp til 16 år) i ukedager (man - tor) for barn som bor i bygda gis det 50 % rabatt for leie av Lokalet.

Oppdatert feb 2023


___________
___________________________________________________________________

Utleieinstruks for Klubbhus


Kjøkkenet:

  1. Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp

  2.  All oppvask vaskes rent via oppvaskkummen

  3.  Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming

  4.  Kaffekanner skylles i oppvaskkummen

  5.  Kaffetraktere m/utstyr rengjøres

  6.  Komfyren gjøres ren

  7.  Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak Lokalet

  8.  Kjøleskapet ryddes og vaskes

  9. Utstyr som ødelegges skal rapporteres 

 

Salen:

  1. Ikke hiv eller strø pulver ut på dansegulv

  2.  Vask av bordene etter bruk.

  3. Fei golvene og sett stoler og bord på plass på trallene

  4. Sørg for at vinduene er lukket når en forlater lokalet

  5. Lås alle 3 ytterdørene (inngangsdør+ bakside+ HC-toalett)

  6. Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid

  

Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:

  1. Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.

  2. Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet

  3. Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester

  4. Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden ved gangdøra.

 

Tider:

  1. Arrangementer i Klubbhuset skal være avsluttet senest kl. 02:00

  2. Klubbhuset skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)


Ansvar:

  1. Leietager må være over 25 år.

  2. Leietager skal selv være til stede på arrangementet. Det er ikke

    anledning til framleie

  3. Ved ulike fester vil det i tillegg være krav om 3 vakter over 25 år.

    Navn og telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkke

  4. Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell skader som måtte påføres hus og inventar

  5. Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura

 


__________________________________________________________________________

Utleieinstruks for Lokalet

(Laget Kretslokale)


Kjøkkenet:

  1. Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp

  2.  All oppvask vaskes rent via oppvaskkummen

  3.  Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming

  4.  Kaffekanner skylles i oppvaskkummen

  5.  Kaffetraktere m/utstyr rengjøres

  6.  Komfyren gjøres ren

  7.  Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak Lokalet

  8.  Kjøleskapet ryddes, vaskes skrus av og dør settes åpen

  9. Utstyr som ødelegges skal rapporteres 


Salen:

  1. Ikke hiv eller strø pulver ut på dansegulv

  2.  Vask av bordene etter bruk

  3. Fei golvene 

  4. Stolene stables og settes inntil vegg

  5. Sørg for at vinduene er lukket og haspene ordentlig på når en forlater lokalet

  6. Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid

  7. Varmeovner skal ikke røres. Termostatene er innstilt


Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:

  1. Dørene i andre etasje skal være lukket

  2. Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.

  3. Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet

  4. Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester

  5. Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden ved gangdøra.

  6. Trappen feies


Tider:

  1. Arrangementer på Lokalet skal være avsluttet senest kl. 02:00

  2. Lokalet skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)


Ansvar:

  1. Leietager må være over 25 år.

  2. Leietager skal selv være til stede på arrangementet. Det er ikke

    anledning til framleie

  3. Ved ulike fester vil det i tillegg være krav om 2 vakter over 25 år.

    Navn og telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkke

  4. Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell skader som måtte påføres hus og inventar

  5. Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura