Bryllup, dåp, konfirmasjon, begravelse, fødselsdagsfester, karneval og kurs
er bare noen eksempler på arrangement som disse lokalene er egnet til.
Leieinntektene brukes for å drifte og vedlikeholde lokalene.
Klubbhuset
- Plass til 100
- Dekketøy til 100
- Kjøkken
- Toalett (3 derav 1 Handikapp toalett)
- Garderobe
- Lydanlegg
- Projektor
- Wi-Fi
- Stor parkeringsplass
- Inkludert vask
Utleie leieinstruks for Klubbhuset finner du lenger ned på denne siden
- Plass til 50
- Dekketøy til 50
- Kjøkken
- Toalett (i gangen)
- Stor parkeringsplass
- Inkludert vask
Utleieinstruks for Lokalet finner du nedenfor på denne siden.
Kontakt
Karin Margareth Fiane, 950 33 195. E-mail: karin.m.fiane@gmail.com
______________________________________________________________________________
Kjøkkenet:
1.
Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp
2.
All oppvask skyldes via oppvaskkummen (ikke bruk såpe)
3.
Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming
4.
Kaffekanner skylles i oppvaskkummen
5.
Kaffetraktere m/utstyr rengjøres
6.
Komfyren gjøres ren
7.
Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak
Lokalet
8.
Kjøleskapet ryddes og vaskes
9.
Utstyr som ødelegges skal rapporteres
Salen:
1.
Pulver eller annet som kan ødelegge boning må ikke strøs på gulvet
2.
Vask av bordene etter bruk.
3.
Fei golvene og sett stoler og bord på plass på trallene
4.
Sørg for at vinduene er lukket når en forlater lokalet
5.
Lås alle 3 ytterdørene (inngangsdør+ bakside+ HC-toalett)
6.
Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid
Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:
1.
Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.
2.
Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
3.
Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester
4.
Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden
ved gangdøra.
Tider:
1.
Arrangementer i Klubbhuset skal være avsluttet senest kl. 02:00
2.
Klubbhuset skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel
leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)
1.
Leietager må være over 25 år
2.
Leietager skal selv være til stede på
arrangementet. Det er ikke anledning til framleie
3.
Det betyr at Klubbhuset ikke leies ut til
ungdomsfester av typen russefester
4.
Formål for utleie må oppgis. Ved ulike fester der
det nytes alkohol kan det bli krav om 2 vakter over 25 år. Da må navn og
telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkkel
5.
Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell
skader som måtte påføres hus og inventar
6. Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura
____________________________________________________________________
(Laget Kretslokale)
Kjøkkenet:
1.
Steameren skal kun betjenes av vaskehjelp
2.
All oppvask skylles i oppvaskkummen (ikke bruk såpe)
3.
Kopper, kar, bestikk m.m. settes på kjøkkenbenk / i balje til steaming
4.
Kaffekanner skylles i oppvaskkummen
5.
Kaffetraktere m/utstyr rengjøres
6.
Komfyren gjøres ren
7.
Søppel legges i søppelsekk og legges i dunk merket Laget Vel bak
Lokalet
8.
Kjøleskapet ryddes, vaskes skrus av og dør settes åpen
9.
Utstyr som ødelegges skal rapporteres
Salen:
1.
Pulver eller annet som kan ødelegge boning må ikke strøs på gulve
2.
Vask av bordene etter bruk
3.
Fei golvene
4.
Stolene stables og settes inntil vegg
5.
Sørg for at vinduene er lukket og haspene ordentlig på når en forlater
lokalet
6.
Varmepumpa skal stå på 16 grader når en forlater lokalet vinterstid
7.
Varmeovner skal ikke røres. Termostatene er innstilt
Toaletter/Gang/Garderobe/Uteområde:
1.
Dørene i andre etasje skal være lukket
2.
Kun toalettpapir fra rullene skal brukes.
3.
Avfallsbøtter brukes og tømmes i dunk merket Laget Vel bak Lokalet
4.
Pass på at det ikke ligger ting igjen etter deltagere / gjester
5.
Søppel fjernes og bøtte til sneiper tømmes, vaskes og settes på utsiden
ved gangdøra
6.
Trappen feies
Tider:
1.
Arrangementer på Lokalet skal være avsluttet senest kl. 02:00
2.
Lokalet skal være ryddet senest kl. 13:00 dagen etter bruk og nøkkel
leveres utleier (Senere rydding og levering må avtales)
Ansvar:
1.
Leietager må være over 25 år
2.
Leietager skal selv være til stede på arrangementet. Det er ikke
anledning til framleie
3.
Det betyr at Lokalet ikke leies ut til
ungdomsfester av typen russefester
4.
Formål for utleie må oppgis. Ved ulike fester der
det nytes alkohol kan det bli krav om 2 vakter over 25 år. Da må navn og
telefonnummer for vaktene oppgis før utlevering av nøkkel
5.
Leietaker har et økonomisk ansvar for eventuell skader som måtte
påføres hus og inventar
6.
Oppgjør for leie av lokalet betales i henhold til faktura

